Kontakt Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

Telefonisk henvendelse
Du kan ringe til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen alle hverdage fra kl. 09.00-15.00 på telefon: 7221 8800


Skriftlig henvendelse 
Skriftlige henvendelser til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen skal sendes digitalt. Indeholder din henvendelse CPR-nummer, helbredsoplysninger eller andre følsomme eller fortrolige oplysninger, skal du benytte Digital Post på virk.dk eller borger.dk.

Hvis du allerede anvender Sikker Post til mailadressen helbred@tbst.dk i forbindelse med helbredsgodkendelser på jernbaneområdet, kan du fortsætte med det.

I andre tilfælde kan mailadressen info@tbst.dk anvendes.

Du må påregne en vis behandlingstid ved ansøgninger om certifikater m.m. I særligt hastende tilfælde kan du pr. telefon aftale et møde om den pågældende ansøgning, men også her må du påregne en behandlingstid.


Personlig henvendelse
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens reception har åbent mandag-torsdag kl. 9.00-16.00, og fredag fra kl. 09.00-15.30. Drejer din henvendelse sig om hastebehandling af en ansøgning, beder vi dig på forhånd ringe og aftale et møde.


Pressehenvendelse
Det er Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens direktionssekretariat der koordinerer henvendelser fra pressen. Se kontaktoplysninger her.

Kontakt

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
Edvard Thomsens Vej 14
2300 København S

E-mail:    info@tbst.dk
Telefon:  +45 7221 8800
Fax nr.:   72 62 67 90

Behandling af persondata

Vil du vide, hvordan dine persondata bliver behandlet i Trafik- og Byggestyrelsen?

Læs mere under behandling af persondata

Sidst opdateret: 20.12.2016